Het kersenseizoen is gestart! Dagelijks open van 9-18 uur. We zijn toegankelijk vanuit Knokke. Uit richting Boslaan/Paulusstraat langs het Oosthoekplein.
Het fruit (appel, kersen, rode bessen en rabarber) van mindere kwaliteit wordt geperst tot fruitsap.